همه مسافران امارات اکنون می توانند از اتصال Wi-Fi رایگان در داخل هواپیما استفاده کنند

[ad_1]

پیشرفت اخیر در اتصال پرواز امارات به این معنی است که همه مسافران امارات در هر کلاس سفر می توانند پس از ثبت نام در امارات Skywards از نوعی اتصال رایگان برخوردار شوند. این توسعه باعث شده است که هر هفته 30000 مسافر دیگر در کلاس اقتصادی به Wi-Fi رایگان متصل شوند.

امارات همواره در خط مقدم پیشرفت‌های وای‌فای در حین پرواز بوده است و تا به امروز بیش از 300 میلیون دلار آمریکا برای اتصال درون هواپیما سرمایه‌گذاری کرده است.

برای مقالات مشابه به کانال تلگرام ما بپیوندید تا از آخرین به روز رسانی ها مطلع شوید. – اینجا کلیک کنید

همه اعضای Skywards امارات در هر کلاس سفر اکنون می توانند از نوعی اتصال رایگان لذت ببرند. اعضای Skywards، اعم از آبی، نقره‌ای، طلایی یا پلاتینیوم که در هر کلاسی سفر می‌کنند، اعم از اقتصادی، ممتاز اقتصادی، تجاری یا درجه یک، از پیام‌رسانی رایگان برنامه لذت خواهند برد. علاوه بر این، مسافران فرست کلاس در صورتی که عضو Skywards باشند، اینترنت رایگان نامحدودی خواهند داشت که به آنها امکان می‌دهد در حین پرواز به صورت آنلاین خرید یا کار کنند، مانند اعضای Silver، Gold و Platinum Skywards که در کلاس تجاری سفر می‌کنند. اعضای Platinum Skywards دسترسی رایگان به اینترنت در همه کلاس‌ها دارند.

افزایش اتصال رایگان توسط مسافران امارات پس از تغییرات ژانویه 2023 با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و این شرکت هواپیمایی امروز به طور متوسط ​​450000 کاربر در ماه دارد. این نشان دهنده افزایش 30 درصدی استفاده از مسافران در سال 2023 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است. در حال حاضر تقریباً 10 درصد از همه مسافران از Wi-Fi رایگان داخل هواپیما استفاده می کنند. در مسیرهای قاره آمریکا، تقریبا 20 درصد از مسافران به وای فای داخل هواپیما متصل می شوند و در مسیرهای اروپایی و آفریقا، بیش از 11 درصد از کل مسافران استفاده می کنند.

Patrick Brannelly، SVP Retail، IFE & Connectivity نظر داد: امارات به طور مداوم با ارائه دهندگان خدمات ما برای بهینه سازی و بهبود تجربه اتصال کار کرده است. در ماه مارس، علیرغم افزایش 68 درصدی تعداد جلسات در همان دوره، در مقایسه با اوایل سال 2022، حدود 55 درصد داده بیشتر به ازای هر جلسه مشتری ارائه کردیم. ما به کار برای سرمایه‌گذاری در ارتقاء و ارتقاء ادامه می‌دهیم و هواپیمای A350 ما با نسل بعدی اتصالات ماهواره‌ای که قبلاً مجهز شده‌اند وارد خواهد شد.»

امارات همچنین اعلام کرد که پهنای باند پرسرعت جدید در حین پرواز را با 50 فروند هواپیمای جدید ایرباس A350 ارائه خواهد کرد که قرار است در سال 2024 وارد خدمت شوند. توافقنامه جدید به طور قابل توجهی تجربه مسافران را با اتصال پیشرفته و پوشش جهانی بیشتر بهبود خواهد بخشید. حتی در پروازهای بر فراز قطب شمال. ایرباس A350s اولین هواپیمای امارات خواهد بود که از شبکه ماهواره‌ای Global Xpress (GX) اینمارست استفاده می‌کند، که اولین و تنها شبکه پهن باند جهانی در دسترس را تامین می‌کند و اطمینان می‌دهد مسافران می‌توانند بدون وقفه از اتصال جهانی بدون توجه به مقصدشان از جمله شمال لذت ببرند. قطب. قابلیت‌های پیشرفته باند پهن به مسافران امارات این امکان را می‌دهد تا با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند، اینترنت را مرور کنند و از رسانه‌های اجتماعی لذت ببرند. امارات همچنین سرمایه گذاری بیش از 350 میلیون دلاری را برای تجهیز ناوگان 50 نفره A350 که در سال 2024 با اتصال مسافری پیشرفته از طریق سیستم AVANT Up Thales و Optiq – اولین نمایشگر هوشمند در صنعت که دو اتصال بلوتوث را ارائه می دهد، تجهیز کرد. -در Wi-Fi برای مسافران برای جفت کردن چندین دستگاه از جمله تلفن، تبلت، هدفون یا حتی کنترلرهای بازی، در حالی که از USB-C تا 60 وات برای شارژ سریع دستگاه های شخصی پشتیبانی می کند.

مسافران برای دسترسی به Wi-Fi رایگان باید به Skywards امارات بپیوندند – فرآیندی آسان و رایگان. علاقه مندان می توانند از طریق emirates.com، flydubai.com، از طریق برنامه رسمی امارات، یا برنامه flydubai و مستقیماً از پورتال Wi-Fi موجود ثبت نام کنند. امارات Skywards بیش از 30 میلیون عضو در سراسر جهان دارد و جوایز بی‌نظیری را در هوا و زمین از جمله خطوط هوایی، هتل‌ها، اجاره خودرو، بانک‌ها و بسیاری از گزینه‌های خرده‌فروشی و سبک زندگی ارائه می‌دهد. امارات Skywards بیش از 50 جایزه صنعتی را برای ارائه های نوآورانه و در سطح جهانی خود از جمله برنامه سال در اروپا، خاورمیانه و آفریقا و بهترین خدمات مشتری در جوایز مسافران مکرر 2021؛ برنامه پاداش خطوط هوایی پیشرو در جهان در جوایز سفر جهانی 2022؛ و رتبه بندی کرد 10 بهترین برنامه پرواز مکرر توسط USA TODAY 10 انتخاب بهترین خوانندگان 2022.

شرح عکس: Wi-Fi در حین پرواز برای اعضای امارات Skywards در کلاس اقتصادی

مشترک ما شوید تلگرام کانال برای آخرین به روز رسانی از سرتاسر دنیا



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید