جشن گل سجده کریستیانو رونالدو در فضای مجازی منتشر شد

[ad_1]

27 مه (سی ان ان) – کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مشهور پرتغالی، که صدها گل در دوران حرفه ای خود به ثمر رسانده است، همیشه با دویدن به سمت پرچم کرنر جشن می گیرد تا جشن نمادین “Siu” خود را انجام دهد – قبل از اینکه در حالت قدرتی فرود بیاید.

اما رونالدو پس از به ثمر رساندن یک گل تعیین کننده برای تیمش النصر عربستان در پیروزی 3-2 مقابل الشباب، با ژستی شبیه به ژستی که در کشور عربی میزبان او انجام می شود – سجده، رکوع یا سجود کم، جشن گرفت. اجرا توسط فوتبالیست های مسلمان پس از گلزنی.

مشترک ما شوید تلگرام کانال برای آخرین به روز رسانی از سرتاسر دنیا

رونالدو پس از گل پیروزی خود – رسانه های عربستانی آن را “بهترین گل او از زمان ورود به عربستان سعودی” می نامند – تعظیم پایینی روی زمین گذاشت، در حالی که توسط هم تیمی های زردپوشش النصر احاطه شده بود که او را با هواداران در استادیوم تشویق کردند.

این ژست او در رسانه های اجتماعی به سرعت منتشر شد و باعث شد تا گردابی از نظرات طرفداران در سرتاسر منطقه را به دنبال داشته باشد.

علی العبدالله، خبرنگار ورزشی عربستان سعودی خطاب به 411000 دنبال کننده خود در توییتر نوشت: شادی کریستیانو رونالدو با گل سوم و سجده او برای خدا به شکرانه.

او در توضیح این ویدئو گفت: خداوند قلبش را به اسلام هدایت کند.

بسیاری دیگر از این پیروزی و حرکت همراه آن خوشحال شدند و برای این بازیکن ستاره آرزوی موفقیت کردند.

این حرکت که شامل تعظیم به زمین و لمس کردن چمن با پیشانی است، یک حرکت جشن است که بیشتر توسط فوتبالیست های مسلمان انجام می شود.

مو صلاح مهاجم مصری لیورپول پس از گلزنی بارها این کار را انجام داده است.

همچنین بخشی از نماز استاندارد اسلامی است که به طور سنتی در حالی که رو به قبله یا جهت کعبه در شهر مقدس عربستان سعودی مکه انجام می شود، انجام می شود.

رونالدو سال گذشته به النصر عربستان پیوست. خرید وی بخشی از تلاش پادشاهی برای اصلاح وجهه جهانی خود و گسترش اقتصاد خود فراتر از نفت و گاز است.

برای مقالات مشابه به کانال تلگرام ما بپیوندید تا از آخرین به روز رسانی ها مطلع شوید. – اینجا کلیک کنید



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید